Deltagelse ved DMJU´s udstilling i Køge 2011

Lørdag d. 2/4 – 2011:
Klokken 9:00 startede dagen, hvor de første medlemmer ankom frisk og vel udhvilet med deres togmateriale inden åbning af udstillingen. Kl. 10:00 blev der adgang for besøgende. Kort efter udstillingens åbning holdt daværende formand for DMJU (www.dmju.dk) Jan Kasperensen en kort åbningstale. Efterhånden var der trængsel på vores udstillingsanlæg. Vi havde både lør/søn to kørende togstammer på hvert spor samtidig. Publikum var som altid meget begejstret for vort anlæg, dette gjaldt både børn og voksne

Søndag d. 3/4 – 2011:
Søndag var udstillingens sidste dag, og som vanlig åbnede udstillingen kl. 10:00. Efter en times tid var hallerne godt fyldte med glade besøgende. For børnenes skyld hvade vi både lør/søn stillet to skamler til rådighed, så de mindste børn kunne komme op i passende højde. Generelt var der ikke nogen problemer, kun enkelte vogne blev tabt under kørslen på anlægget, men det er et velkendt problem. Klokken nærmede sig efterhånden 17:00, og vi begyndte så småt at pakke udstillingsbanen sammen. Ved ankomst til vores klublokaler i Nærum stod medlemmer klar til at bære modulerne og andre tilhørende effekter ned i vores lokaler. Vi var i alt op til 20 medlemmer både lør/søn, som passede anlægget og besvarede spørgsmål.

Kommentarer er lukket.