DCC programmering med Massoths nye PC modul

Der har været afholdt et fordrag for klubben medlemmer, om brug af Massoth nye PC modul til programmering af dekoder af mange slags. Poul Erik har lavet et PowerPoint diasshow, som du måske kan have glæde af. Yderliger er brugsvejledningen oversat til dansk som du måske også kan have glæde af. Download her >DCC programering af Decoder

LGB dekoder 55021 F2

Brevkasseredaktør Ulf Høj beskriver hvordan du kan benytte funktionen “F2” med en LBG dekoder type 55021 ver 2.0 eller senere. Download her >lgb_d_55021_f2

DGMF tog elektronik kompedium

Klubbens medlemmer har haft fornøjelse af en lille gennemgang af elektronik komponenter til vores dejlige tog. Det var vores brevkasseredaktør Ulf Høj der stod for gennemgangen og han har ligeledes udgivet et lille kompedie som du kan downloade her. Rev 09/09 2008. Selve kompediet fylder 3.054 KB. Download her>Kompendiet_del_1

Massoth DiMAX PowerPoint show

Der har endnu engang været afholdt et fordrag for klubben medlemmer, om brug af Massoth digital central, “DiMAX”. Du har selv mulighed for at se vejledningen, hvis du kan vise et PowerPoint diasshow på din computer. Selve PowerPoint filen fylder 2.498 KB. Download her> DiMAX_1200

Massoth Navigator PowerPoint show

Der har været afholdt et fordrag for klubben medlemmer, om brug af Massoth digital central, betjening af håndterminal og programering af decoder. Du har selv mulighed for at se vejledningen, hvis du kan vise et PowerPoint diasshow på din computer. Rev 17/11 2009. Selve PowerPoint filen fylder 5.302 KB. Download her> Massoth Navigator

Massoth Navigator kvik-vejledning

Der er del Massoth Navigatorer i brug i vort dejlige land og selvfølgelig også i vores lille togklub. Hvordan er det så lige at man bruger den, hvordan gør jeg nu lige det. Kort sagt, en hurtig brugsvejledning, som du frit kan kvik-menu.